VIDEOGUIDES

Hvad kan vi hjælpe dig med?

keyboard_backspace Tilbage

Hard reset på en GROHE Blue Professional

Hard reset på en GROHE Blue Professional

GROHE Blue Professional EE fejl eller GROHE Blue Professional E5 fejl kan meget sjældent forekomme og er interne fejl inde i køleren.

Inden du laver en hard reset og sletter al data på køleren, anbefaler vi at du tager strømmen på maskinen og lader den stå i minimum 2 minutter, før du igen tilslutter strømmen, da dette ofte vil være nok for at fjerne fejlen.

Maskinen kan i yderst sjældne tilfælde "fryse" i displayet, eksempelvis i en rengøring. Sker dette og en genstart ikke hjælper, kan det være nødvendigt med en hard reset/nulstilling af din GROHE Blue Professional.

Er du i den uuheldige situation at din køler ikke vil reagere på en hardreset / nulstilling og du har forsøgt alle andre muligheder for at afhjælpe problemet, kan det være nødvendigt at købe en ny køler.

Et skift af køleren er heldigvis meget ligetil og du montere blot køleren på samme måde som din nuværende.

Vær dog opmærksom på at din udluftning er lavet korrekt ved din nuværende køler, og det ikke er derfor den ikke virker.

Er du i tvivl om hvilken køler der passer bedst til dit behov, kan du altid kontakte os på support@watertrade.dk og så hjælper vi dig selvfølgelig videre. 

GROHE Blue Professional køler

Produkt tekst

GROHE Blue Home - C-tud - Børstet Warm Sunset

Med vores flotte børstet warm sunset Blue Home Grohe kit kan du både få lækkert, velsmagende drikkevand hver dag, og samtidig et stilrent armatur, der er lidt ud over det sædvanlige. Vores kit sikrer 100% filtreret vand, en god temperatur, og velsmagende drikkevand, der kan nydes både med og uden bobler. Nemmere og mere lækkert bliver det vist ikke at få sin daglige væske derhjemme.

GROHE Blue Home - C-tud - Børstet Warm Sunset
19.999,00 kr.
Inkl. moms Levering inden for 1-2 dage
Antal
Ingen konto? Opret en her