GROHE Blue Servicepartner
GROHE Blue er en af de mest populære vandløsninger til private forbrugere, virksomheder samt offentlige institutioner i Norden. Til trods for den høje tyske kvalitetsstandard kan udfordringer med GROHE Blue anlæg ikke helt undgås. Watertrade har specialiseret sig i at reparere GROHE Blue anlæg og har altid mange reservedele, haner og vandanlæg på lager til hurtig udbedring.
For virksomheder er det ofte en stor udfordring med nedbrud på vandløsningen, noget der hverken er tid eller medarbejdere til at håndtere. Hvis dette er tilfældet for jeres virksomhed, anbefaler vi at tegne en GROHE Blue serviceaftale. Watertrade håndterer nemt alt fra start til slut såfremt uheldet skulle være ude.
Watertrade kan stolt sige at vi har været den foretrukne GROHE Blue Servicepartner siden 2020. Vi leverer vandløsninger til mange virksomheder i hele Danmark samt filter,reservedele og CO2 til hele Norden – altid med fokus på service og hastighed.
Derfor skal du tegne en serviceaftale på GROHE Blue
Opstår der fejl på jeres anlæg, som kræver en ny hane, enhed eller mange timers arbejde skal I ikke tænke på noget - alt er nemlig inkluderet i vores GROHE Blue service. Serviceaftalerne fungerer dermed som en forsikring af jeres vandanlæg. Ved servicebesøget desinficeres og renses anlægget så det er fuldstændig fri for bakterier.
Kontakt os allerede i dag for at høre mere om hvordan Watertrade kan hjælpe netop jeres virksomhed med en GROHE Blue serviceaftale – eller bestil et servicebesøg her på siden.
Foretrækker I selv at udbedre fejl på ældre vandanlæg, har vi også et stort udvalg af GROHE Blue reservedele.
Her kan du se hvad vores tre forskellige servicepakker hver især inkluderer:
- doneRens hver 12 måned
- doneRensning og desinficering
- doneUdluftning af anlæg
- doneRens af udløb samt perlator
- doneOverflade rengøring
- doneTjek af pakning, fittings samt slanger
- doneTjek af elektronik og indstillinger
- doneFri reparation
- doneArbejdstid
- doneKørsel til brofaste øer
- doneReservedele
addRens
- doneRens hver 12 måned
- doneRensning og desinficering
- doneUdluftning af anlæg
- doneRens af udløb samt perlator
- doneOverflade rengøring
- doneTjek af pakning, fittings samt slanger
- doneTjek af elektronik og indstillinger
- doneFri reparation
- doneArbejdstid
- doneKørsel til brofaste øre
- doneReservedele
addRens
- doneRens hver 6. måned
- doneRensning og desinficering
- doneUdluftning af anlæg
- doneRens af udløb samt perlator
- doneOverflade rengøring
- doneTjek af pakninger, fittings samt slanger
- doneTjek af elektronik og indstillinger
Rens
Servicepakken “Rens” er den billigste af de tre og koster kun 1499 kr./året ex. moms. Her vil vi én gang om året foretage en rensning og desinficering af anlægget, udlufte anlægget, tjekke pakninger, fittings mv. Filteret udskiftes samtidig, dette opkræves separat.
Vi anbefaler kun denne servicepakke til dig, som ikke bruger dit anlæg så hyppigt, da reparationer mv. Ikke er inkluderet. Du kan også vælge denne pakke, hvis du selv kan tage dig af småreparationer, hvis der opstår fejl på anlægget, og du blot ønsker et tjek af anlægget hver 12. Måned.
Hvad er inkluderet i
Grohe Blue
rens?
- Årlig rens og overfladerengøring
- Arbejdstid
- Kørsel til brofaste øer
Service
Den næste servicepakke er den som vi kalder “Service”. Pakken koster 2499 kr./ året ex. moms og indeholder alt det samme som pakken “Rens”. Dertil inkluderer denne pakke også fri reparation, arbejdstid, kørsel til brofaste øer og reservedele. Filteret udskiftes samtidig, dette opkræves separat. Vi anbefaler denne eller service+ pakken til alle vores erhvervskunder.
Watertrade har alle reservedele til GROHE Blue på lager, så vi altid er klar til at komme og udbedre fejl på dit GROHE Blue anlæg. Du kan også selv bestille reservedelene hjem inde på vores webshop, hvis du selv har mod på at udskifte delene og har valgt servicepakken “Rens”. Der er altså mange forskellige muligheder, når du bestiller GROHE Blue service hos Watertrade.
Hvad er inkluderet i
Grohe Blue
service?
- Onsite service af anlæg ved nedbrud
- Årlig rens og overfladerengøring
- Ingen uforudsete udgifter
- Arbejdstid
- Kørsel til brofaste øer
Service+
Vores Service+ pakke giver selvfølgelig adgang til alt det samme som vores “Rens” og “Service” pakker og koster kun 3499 kr./året ex. moms. Dertil adskiller den sig fra den almindelige service pakke, idet du ikke bare får én rens årligt, men to. Vi kommer altså ud og renser anlægget hver 6. måned. Dertil får du naturligvis også fri reparation mv. Filteret udskiftes årligt, eller hvis der er behov for det efter 6 måneder. Vi kan også skifte det fast hver 6 måned så du ikke skal tænke på at skifte det selv.
Hvad er inkluderet i
Grohe Blue
service+?
- Onsite service af anlæg ved nedbrud
- Rens hver 6. måned
- Ingen uforudsete udgifter
- Arbejdstid
- Kørsel til brofaste øer
Bliv forsikret med en GROHE Blue service
Skulle uheldet være ude og jeres GROHE Blue anlæg pludselig ikke virker, så skynd jer at kontakte os så vi hurtigt kan rykke ud og hjælpe jer. Hvis I ikke allerede har en GROHE Blue service aftale, kan vi vurdere skaden over telefonen og finde en løsning i fællesskab. Køber I CO2 et andet sted end hos Watertrade og ønsker I at skifte leverandør, kan vi samtidig med et servicebesøg montere vores CO2 flasker og tage de andre med retur uden ekstraomkostninger. Herefter kan I også benytte vores smarte CO2 ombytningsservice, så I nemt og enkelt kan returnere jeres gamle CO2 flasker når i køber nye hos os.
Vores GROHE Blue servicevaftaler kan kombineres med en årlig rensning af jeres anlæg til en meget fordelagtig pris. På den måde er I altid sikret et driftssikkert anlæg, hvor I ikke skal bekymre jer om pludselige nedbrud. Det eneste I skal gøre er at sørge for at have fyldte CO2 flasker på lager. Det er heldigvis nemt hvis I bestiller dem hos Watertrade. Vi leverer altid CO2 indenfor 1-2 hverdage. Dertil skal filteret bare skiftes engang imellem, hvor ofte er naturligvis afhængigt af jeres forbrug. Vi skifter jeres filter årligt når vi er forbi på servicebesøg. I kan vælge at få anlægget renset en gang om året, eller hvert halve år som anbefales for virksomheder med et stort vandforbrug.
Watertrade håndterer også reklamationer og servicesager for GROHE A/S i hele Danmark – om det er vandløsninger eller armaturer så rykker vi hurtigt og effektivt ud for at undgå nedetid.
Har du spørgsmål til GROHE Blue serviceaftalen?
Hvis du har spørgsmål til vores GROHE Blue serviceaftaler eller produkter så tøv ikke med at kontakte os.
Vi kan hurtigt vurdere hvilken løsning der vil egne sig bedst til dine eller din virksomheds behov. Dette er bl.a. afhængigt af hvor meget vand I dagligt bruger, antal ansatte osv.
Kontakt os og så finder vi sammen den bedste løsning til jer.
Vores telefoner er åbne alle hverdage mellem kl. 8:00 – 16:00 men vi kan også kontaktes på mailen support@watertrade.dk eller vores chat.
Du kan også blive kontaktet ved at indtaste dit telefonnummer herunder og så kontakter vi dig snarest muligt.