GROHE SECOND LIFE

GROHE som er en førende producent indenfor sanitetsbranchen, har stort fokus på den grønne omstilling og hvordan vi sammen kan reducere vores forbrug af ressourcer. 

Genbrug kan sikre længere levetid af et givet produkt og dermed bedre udnyttelse af ressourcerne. På denne måde kan dit projekt i højere grad understøtte den grønne omstilling. Genbrug er en ansvarlig handling - man går fra lineær til cirkulær løsning. Desuden reducerer det affaldsmængden, sparer naturressourcer og bidrager til at mindske den negative påvirkning. 

Derfor har GROHE lanceret GROHE Second Life. 

Brugte GROHE produkter tages retur, de repareres af professionelle, tryktestes og gensælges. Med GROHE Second Life produkter følger 2 års reklamationsret. Herunder kan du se processen for GROHE Second Life:

seemere

1

Vedligeholdelse

GROHE anbefaler, at du vedligeholder dit nuværende produkt ved enten at udskifte reservedele selv eller ved at kontakte en VVS-installatør. GROHE anbefaler at man vedligeholder produktet så længe som muligt for at sikre længst mulig levetid.

2

Udskiftning

Når produktet ikke længere kan vedligeholdes og du ønsker udskiftning, anbefaler GROHE, at du køber et GROHE Second Life-produkt. Køb det her og få hjælp til montering, hvis nødvendigt.

3

Indsamling

GROHE indsamler defekte GROHE produkter via WaterTrade og andre partnere. GROHE sikrer at de produkter der muligvis ikke kan repareres, sendes til genbrug (Stena). 

Læs mere her

4

Reparation

GROHE vil sikre, at produkterne repareres og tryktestes, således at de kan få et nyt liv igen.

GROHE Second Life produkter

Genanvendelse

Når du køber et GROHE Second Life produkt kan du vælge en returlabel med hvor du kan sende dit gamle GROHE produkt retur, hvor vi genanvender det eller sendes til genbrug (Stena).

  • 1køb et product
  • 2tilføj en returlabel *gratis
  • 3returner dit gamle produkt til genbrug

Reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret på dit GROHE Second Life produkt.

Læs mere her

Ingen konto? Opret en her