GROHE Blue Servicepartner

GROHE Blue er en af de mest populære vandløsninger til private forbrugere, virksomheder samt offentlige institutioner i Norden. Til trods for den høje tyske kvalitetsstandard kan udfordringer med GROHE Blue anlæg ikke helt undgås. Watertrade har specialiseret sig i at reparere GROHE Blue anlæg og har altid mange reservedele, haner og vandanlæg på lager til hurtig udbedring. 

For virksomheder er det ofte en stor udfordring med nedbrud på vandløsningen, noget der hverken er tid eller medarbejdere til at håndtere. Hvis dette er tilfældet for jeres virksomhed, anbefaler vi at tegne en GROHE Blue serviceaftale. 

Watertrade håndterer nemt alt fra start til slut såfremt uheldet skulle være ude. Watertrade kan stolt sige at vi har været den foretrukne GROHE Blue Servicepartner siden 2020. Vi leverer vandløsninger til mange virksomheder i hele Danmark samt filter, reservedele og CO2 til hele Norden – altid med fokus på god service og hastighed.

seemere
TLF:
Tak! Du vil blive kontaktet.

Derfor skal du tegne en serviceaftale på GROHE Blue

Opstår der fejl på jeres anlæg, som kræver en ny hane, køleenhed eller mange timers arbejde skal I ikke tænke på noget - alt er nemlig inkluderet i vores GROHE Blue service. Serviceaftalerne fungerer dermed som en forsikring af jeres vandanlæg, og vi kan hurtigt vurdere skaden over telefonen. Ofte kan vi også finde en løsning i fællesskab i telefonen, som endda kan betyde udbedring uden servicebesøg, hvilket i sidste ende betyder mindre besvær samt nedetid for jer. 

Ved det årlige servicebesøget desinficeres og renses anlægget selvfølgelig, så det er fuldstændig fri for bakterier og jeres medarbejdere altid kan nyde rent og friskt vand direkte fra hanen. 

Køber I CO2 et andet sted end hos Watertrade og ønsker I at skifte leverandør, kan vi samtidig med et servicebesøg montere vores CO2 flasker og tage de andre med retur uden ekstraomkostninger for jer. Herefter kan I også benytte vores smarte CO2 ombytningsservice, så I nemt og enkelt kan returnere jeres gamle CO2 flasker når i køber nye hos os. Vi leverer altid CO2 indenfor 1-2 hverdage. Dertil skal filteret bare skiftes engang imellem, hvor ofte er naturligvis afhængigt af jeres forbrug. Vi skifter selvfølgelig jeres filter årligt, når vi er forbi på servicebesøg. 

Kontakt os allerede i dag, for at høre mere om hvordan Watertrade kan hjælpe netop jeres virksomhed med en GROHE Blue serviceaftale – eller bestil et servicebesøg her på siden. 

Foretrækker I selv at udbedre fejl på ældre vandanlæg, har vi også et stort udvalg af GROHE Blue reservedele

Watertrade håndterer også reklamationer og servicesager for GROHE A/S i hele Danmark – om det er vandløsninger eller armaturer så rykker vi hurtigt og effektivt ud for at undgå nedetid for GROHE A/S kunder. 

Her kan I se hvad vores tre forskellige servicepakker hver især inkluderer:

seemere
Rens
1499 kr. /pr. år
  • doneRens hver 12 måned
  • doneRensning og desinficering
  • doneUdluftning af anlæg
  • doneRens af udløb samt perlator
  • doneOverflade rengøring
  • doneTjek af pakning, fittings samt slanger
  • doneTjek af elektronik og indstillinger
divider
Ex. moms.
Service
2499 kr. /pr. år
spar-banner
  • doneFri reparation
  • doneArbejdstid
  • doneKørsel til brofaste øer
  • doneReservedele

addRens

  • doneRens hver 12 måned
  • doneRensning og desinficering
  • doneUdluftning af anlæg
  • doneRens af udløb samt perlator
  • doneOverflade rengøring
  • doneTjek af pakning, fittings samt slanger
  • doneTjek af elektronik og indstillinger
divider
Ex. moms.
Service +
3499 kr. /pr. år
GROHE-Anbafaler
  • doneFri reparation
  • doneArbejdstid
  • doneKørsel til brofaste øre
  • doneReservedele

addRens

  • done Rens hver 6. måned
  • doneRensning og desinficering
  • doneUdluftning af anlæg
  • doneRens af udløb samt perlator
  • doneOverflade rengøring
  • doneTjek af pakninger, fittings samt slanger
  • doneTjek af elektronik og indstillinger
divider
Ex. moms.

Rens

Servicepakken Rens er den billigste af de tre og koster kun 1499 kr./året ex. moms. Her vil vi én gang om året foretage en rensning og desinficering af anlægget, udlufte anlægget, tjekke pakninger, fittings mv. Filteret udskiftes samtidig, dette opkræves separat. 

Vi anbefaler kun servicepakken Rens, såfremt man ikke anvender anlægget så hyppigt, da reparationer mv. ikke er inkluderet i denne servicepakke. 

Man kan også vælge denne pakke, hvis man selv kan tage sig af småreparationer, der evt. kan opstå behov for på anlægget, og man blot ønsker et tjek af anlægget hver 12. måned.

Hvad er inkluderet i GROHE Blue rens?

  • Årlig rens og overfladerengøring
    Årlig rens og overfladerengøring
  • Arbejdstid
    Arbejdstid
  • Kørsel til brofaste øer
    Kørsel til brofaste øer

Service

Den næste servicepakke er den som vi kalder Service. Pakken koster 2499 kr./ året ex. moms og indeholder alt det samme som pakken Rens. Dertil inkluderer denne pakke også fri reparation, arbejdstid, kørsel til brofaste øer og reservedele. Filteret udskiftes samtidig, dette opkræves separat. Vi anbefaler denne eller Service+ pakken til alle vores erhvervskunder. 

Watertrade har alle reservedele til GROHE Blue anlæg på lager, så vi altid er klar til at komme hurtigt og udbedre fejl på alle GROHE Blue anlæg. Man kan også selv bestille reservedelene hjem inde på vores webshop, hvis man selv har mod på at udskifte delene, og har valgt servicepakken Rens

Der er altså mange forskellige muligheder, når man bestiller GROHE Blue service hos Watertrade, alt efter behovet og evnerne.

Hvad er inkluderet i GROHE Blue service?

  • Onsite service af anlæg ved nedbrud
    Onsite service af anlæg ved nedbrud
  • Rens hver 6. måned
    Årlig rens og overfladerengøring
  • Ingen uforudsete udgifter
    Ingen uforudsete udgifter
  • Arbejdstid
    Arbejdstid
  • Kørsel til brofaste øer
    Kørsel til brofaste øer

Service +

Vores Service+ pakke giver selvfølgelig adgang til alt det samme som vores Rens og Service pakker og koster kun 3499 kr./året ex. moms. Dertil adskiller den sig fra den almindelige servicepakke, idet man ikke bare får én rens årligt, men hele to rens årligt. 

Vi kommer altså ud og renser anlægget hver 6. måned. Dertil får man naturligvis også fri reparation mv. Filteret udskiftes årligt, eller hvis der er behov for det efter 6 måneder. Vi kan også sagtens skifte det fast hver 6 måned, så man ikke skal tænke på at skifte det selv. 

Alt dette aftales ved indgåelse af serviceaftalen, alt efter behovet hos den enkelte og størrer virksomhed, som vores Service+ servicepakke er specielt målrettet imod.

Hvad er inkluderet i GROHE Blue service+?

  • Onsite service af anlæg ved nedbrud
    Onsite service af anlæg ved nedbrud
  • Rens hver 6. måned
    Årlig rens og overfladerengøring
  • Ingen uforudsete udgifter
    Ingen uforudsete udgifter
  • Arbejdstid
    Arbejdstid
  • Kørsel til brofaste øer
    Kørsel til brofaste øer
  • Onsite service af anlæg ved nedbrud
    Onsite service af anlæg ved nedbrud
  • Rens hver 6. måned
    Årlig rens og overfladerengøring
  • Ingen uforudsete udgifter
    Ingen uforudsete udgifter
  • Arbejdstid
    Arbejdstid
  • Kørsel til brofaste øer
    Kørsel til brofaste øer

Har I spørgsmål til GROHE Blue serviceaftalen?

Hvis I har spørgsmål til vores GROHE Blue serviceaftaler eller produkter, så tøv ikke med at kontakte os. 

Vi kan hurtigt vurdere hvilken løsning der vil egne sig bedst til jeres virksomheds behov. Dette er bl.a. afhængigt af hvor meget vand I dagligt bruger, antal ansatte osv. 

Kontakt os og så finder vi sammen den bedste løsning til jer. 

Vores telefoner er åbne alle hverdage mellem kl. 8:00 – 16:00, men vi kan også kontaktes på email: support@watertrade.dk eller vores chat. 

I kan også blive kontaktet ved at indtaste et telefonnummer herunder og så kontakter vi jer snarest muligt.

seemere
Ingen konto? Opret en her